Toote lõpliku hinna ostja jaoks määravad minimaalselt mitu tegurit: toote ostuhind, müüja kulud ja klientide arv.
Toote ostuhind. me valmistasime seda kauplust ette üle 8 kuu ja jätkame selle täiustamist. Aega nõudis mitte ainult tehniline lahendus, vaid ka sobivate tarnijate, kontaktide otsimine, tingimuste kookskõlastamine. Me ei osta tooteid mitte ainult Leedust, vaid ka Euroopa Liidu riikidest. Euroopa Liit on üks suur vabaturg, kus otsime pidevalt kõige vastuvõetavamaid pakkumisi, et teile kõige parema hiinaga kaupa pakkuda. Praegu on meie peamised tarnijad Leedus, Lätis, Saksamaal, Prantsusmaal ja Suurbritannias.
Me ostame kaupa väga suurtes kogustes. Mõnda sorti läätsesid ostame korraga 500 pakendit või isegi rohkem. Sellisele suurele kogusele tehakse erilisi allahindlusi. Seepärast võime sageli pakkuda oma klientidele kõige paremaid hindu kõige populaarsematele köntaktläätsedele ja kiiret kättetoimetamist, kuna meil on pidevalt laos 15 000 - 20 000 kontaktläätse. Sellise suurusega ladu pole Leedus ühelgi optikakauplusel.
Tegevuskulud. E-kaubandus on tavaline kaubandus, ainult et me suhtleme klientidega teiste kanalite kaudu. Kui tooteid müüakse internetis, ei vaja me uhkelt sisustatud ruume ja suurt hulka töötajaid. Internetis ostes sooritavad inimesed suurema osa toiminguid ise. Loevad ise toote kirjeldust, valivad ise toote, ise maksavad, ise võtavad kauba vastu, ise teostavad muid toiminguid. Meie ei pea kõike seda tegema. Seetõttu suudab meie üks töötaja teenindada palju rohkem kliente kui tavalises kaupluses. Kõik see tähendab, et me suudame töötada edukalt, saades märkimisväärselt suuremat tulu. Räägitakse, et juba mõne aasta pärast hakatakse tavaliseks kaubanduseks nimetama e-kaubandust, aga kõik ülejäänu on ebatavaline/mittestandardne kaubandus.
Klientide arv. Tavalised kauplused teenindavad kõige sagedamini ostjaid, kes elavad teatud territooriumil. Klientide arv sõltub selle territooriumi asustatusest. Seepärast on näiteks linnades palju kauplusi, kuid maakohtades neid peaaegu polegi. Mida vähem ostjaid, seda kõrgemad on hinnad kaupluses.
Meile kui e-poele pole üldsegi tähtis, kus elab meie ostja. Piisab sellest, kui tal on internet. Kontsentreerides sel viisil oma tegevuse ühte kohta, võime haarata märkimisväärselt suuremat ostjate ringkonda. See tähendab, et omades tunduvalt rohkem ostjaid, võime ühe ostja pealt teenida vähem, et ikkagi edukalt oma tegevust korraldada. Praegu on meil ambitsioon kasvada üle rahvusvaheliseks projektiks, see aga tähendab, et tulevikus vähenevad meie toodete hinnad veelgi enam.