Kui arvate, et saite ebakvaliteetse toote, kus oli tootja praak (harva, kuid seda juhtub), võtke lihtsalt meiega ühendust:
- meili teel vaga@headlaatsed.ee.
Kirjas märkige ära tellimus ja täpsustage, milliseid praagi tunnuseid näete/tunnete.
Iga võimaliku defekti juhtumit käsitletakse individuaalselt. Kui tootja või tema esindaja kinnitab toote tehasedefekti, asendame sellise toote uuega võimalikult lühikese aja jooksul. Kui defektse toote asendamine sama tootega osutub võimatuks, tagastame selle eest raha või pakume samaväärset alternatiivi.
TÄHTIS!!!
Defekti käsitlemiseks on kohustuslik esitada defektsed läätsed ja nende blistrid (originaalpakend koos infoga). Koos defektsete läätsede ja blistritega tuleb esitada ka kehtiv kontaktläätsede retsept. Need on vajalikud tootjatele defekti olemuse kontrollimiseks/analüüsimiseks. Ilma defektsete läätsede, nende blistrite ja nägemisretseptita pretensioone defektide osas vastu ei võeta ega käsitleta.
Juhime teie tähelepanu, et kõigi värviliste läätsede kirjelduste kõrval on spetsiaased tingimused, mille puhul ei saa toodet pidada praagiks.